torsdag 18 augusti 2011

KLISTERMÄRKEN/STICKERS

Detta inlägg sponsras av Ikos Design.

Fick ett paket med en mängd mysiga klistermärken från Erika häromveckan.
Ibland har man varken tid eller lust att färglägga sina motiv och då är detta en suverän lösning. Och fort går det också:)

Olika mönstrade papper och enfärgad cardstock. Samt det söta klistermärket.
Fäster pappren på svart cardstock.
Klistrar fast ett band i skarven.
En bit vit cardstock där jag fäste klistermärket och stansade kanten på pappret.
Knöt en rosett för hand och limmade fast på sidan av motivet.
Här är länken till min rosettmall.
I hörnet sitter en bit av en stickers där jag stämplat texten.
Är hon inte söt så säg.
Underbar muffinsfigur! Mums:)
SO är embossat i vitt pulver och CUTE är utstansat i dekorgummi. Vimpeln är fäst på 3-D kuddar.

Dessa klistermärken är verkligen prisvärda så kika hos Ikos Design , där kan du också se allt annat underbart som hon skapar.

//Tesa

13 kommentarer:

  1. Blev jätte fina kort med klistermärken :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina korten blev :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort... TACK för mallen till rosetterna!!!! Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Vilken käck stans du har använt på det vita pappret. Vet du var man kan köpa en sån, blev väldigt sugen på att ha en själv.

    SvaraRadera
  5. Tror jag köpte den på en mässa så jag vet inte vart du kan köpa den tyvärr. Märket är EK Success.

    Tesa

    SvaraRadera
  6. Googlade lite snabbt och fann att Ljuva änglar har den.
    http://www.ljuvaanglar.se/sv/punchar/ek-success/

    Tesa

    SvaraRadera
  7. Tack för hjälpen!

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket...jag hitta din mall för rosettknytning...så fiffigt.
    Kram / Inga

    SvaraRadera